Informatie voor bezoekers over het afgelasten van Ultrasonic Festival

Informatie voor bezoekers over het afgelasten van Ultrasonic Festival

POSTED: 26-08-2015

Allereerst bedankt voor je begrip en medeleven. De vele reacties hebben ons zeer gesteund en geraakt.

Door het extreme weer van zaterdag 25 juli was er voor ons geen andere mogelijkheid dan het festival af te gelasten. De veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staat bij ons voorop. Aan het terrein is duidelijk te zien wat de impact van de wind is geweest, er is veel schade. Het had een prachtige dag moeten worden. Maar het enige wat we voor deze dag niet in de hand hadden, was het weer…

Ticket blijft geldig

Je toegangskaartje van 2015 blijft geldig voor de editie van 2016. En, om je te bedanken voor je begrip en support, willen we je volgend jaar twee drankmuntjes en een Ultrasonic zonnebril aanbieden als je hier gebruik van maakt.
We laten ons niet uit het veld slaan en gaan hard aan de slag om er volgend jaar weer een geweldig festival van te maken! Zaterdag 30 juli 2016 kan je alvast met hoofdletters in de agenda zetten.!

Retour ticketbedrag

Uiteraard is het ook mogelijk de ticketprijs retour te vragen bij Paylogic. Hiervoor kun je vanaf vrijdag 31 juli terecht op https://customerservice.paylogic.com/hc/nl. Onder het kopje ‘Evenement specifiek’ wordt dan een speciaal formulier geplaatst voor restitutie van Ultrasonic tickets gekocht bij Paylogic en Primera. Je kunt je aanvraag indienen tot en met zondag 6 september. Paylogic rekent echter wel kosten voor hun diensten. 
Voor alle vragen omtrent het retourneren van kaarten verwijzen we je naar de klantenservice van Paylogic,https://customerservice.paylogic.com/hc/nl.

Ticketswap

We krijgen veel vragen over tweedehands tickets, bijvoorbeeld gekocht via Ticketswap. Helaas kan het aankoopbedrag alleen retour worden geven aan de originele koper die het ticket via Paylogic heeft gekocht. Heb je het ticket bij iemand anders gekocht, dan moet je bij die persoon je geld terug vragen. En heb je je ticket juist aan iemand anders verkocht, dan ben je uiteraard zo eerlijk dat je die persoon zijn geld teruggeeft.

We gaan hard aan het werk om dit voor iedereen netjes op te lossen.

Nieuws

Archive ▾